در حال بارگزاری...

مواد مصرفی جت پرینترها

مواد مصرفی چاپگرهای جوهر افشان

شرکت دیاکو آسیا ارائه دهنده جوهر و مواد مصرفی جت پرینتر , با کیفیت بالا ، با دوام و ماندگاری طولانی مدت بر روی محصول به کلیه صنایع و حرف گوناگون می باشد .

در نظر داشته باشید که کیفیت و دوام چاپ بر روی محصول کاملاً به جوهر چاپگر شما بستگی دارد بنابراین ، انتخاب نوع مناسب جوهر ، عملکرد سیستم چاپ شما را بهینه می کند و چاپ مناسبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

مواد مصرفی جت پرینترSolvent-based Inks

جوهرهای پایه حلال مناسب برای چاپ بر روی سطوح غیر متخلخل ساخته شده اند. جوهرهای Solvent-based Inks کمپانیRN Mark مناسب برای کدگذاری و علامت گذاری بر روی محصولاتی چون:

بطری ، ظروف شیشه ای ، ظروف پلاستیکی، اجزای لاستیکی، اجزای فلزی، قوطی ،فیلم های پلاستیکی انعطاف پذیر، چوب،تخم مرغ، لوله های پی وی سی، پلاستیک های قالب و… می باشد.
که به رنگ های سفید ، قرمز ، نارنجی ، آبی ، مشکی و زرد موجود است.

Oil-based Inks

این نوع جوهر های بر پایه روغن مناسب برای چاپ روی محصولات متخلخل طراحی شده اند ، بنابراین اگر می خواهید تاریخ تولید ، تاریخ انقضا ، شماره سریال ، بارکد ، آرم و سایر اطلاعات را روی مقوا و کاغذ کدگذاری و علامت گذاری کنید. جوهرهای روغنی یک انتخاب عالی هستند.
که در رنگ های قرمز ، سبز ، آبی و مشکی موجود می باشد.

جوهر HP Solvent-Based و HP Water-Based

 

کمپانی RN MARK طیف گسترده ای از جوهرهای با کیفیت بالا مناسب نیاز شما را دارد. ما جوهرهای با کنتراست بالا ، جوهرهای سریع خشک ، جوهرهای متحرک ، جوهر های UV، جوهرهای گرمازایی ، جوهرهای غذایی و خوراکی ، جوهرهای رنگی روغن ، جوهرهای رنگی حلال ، مقاومت در برابر حرارت بالا و جوهرهای مقاوم در برابر مواد شیمیایی را ارائه می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *